Fashion Against Aids

 Tina kom i torsdagskväll och sa "Tilina, kolla så cool T-shirt Timbaland har designat för H&M.. Du vet deras "Fashion Against Aids"-kampanj.. " Eh, neej? Det visste jag inget om! Men den var slut på nätet efter endast en dag och Tina var djupt förkrossad.. Efter stängning i fredagskväll så hade jag 15 minuter att fördriva innan papsen kom så jag stack in på Storgatans H&M och kikade, och mycket riktigt så ligger där en Timblands-Tee i strl XL! Förkrossat frågar jag den väldigt söta kassören om de inte har fler, tänkte köpa en till Tina... Megasuperduperultra-tur hade jag, för just då ska ena tjejen rensa undanhänget och där hänger en 32:a i tjejmodellen =D Sista överhuvudtaget, den grabbade jag snabbt tag i! Meen, problemet var att detta inte var Tinas storlek, men jag kunde ju inte låta den vara kvar i butiken! Någon var tvungen att ha den!! Och så blev den min, för inga pengar alls nästan. Hem kommer jag, och säger lite skamset till Tina "Duu.. jag skulle alltså ha handlat den till dig ifall den hade funnits i din storlek, men detta var den sista och jag kunde inte låta den hänga kvar i butiken ju...".. Efter liiite bittra miner så har hon nu accepterat det faktum att den var slut i hennes storlek och att den nu finns i min garderob.. Och det är sant, min tanke var att kolla åt Tina, men att den sedan var slut i den storleken var ju en himla otur.. Så mycket prat för bara en liten tröja.. Men den är så cool!

image307

Kommentarer
Postat av: maria

Håller med, jag köpte en idag jag också ;) hah.

2008-02-03 @ 00:19:23
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: maria

Haha precis, tack detsamma ;)
Du med !

2008-02-03 @ 00:25:22
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: fellan

GEEEEMEEEEE !!!!
JA KÖPER DEN AV DIG FÖR
MER ÄN VAD DU KÖPTE DEN FÖR.
STL 32 :D

Postat av: Tilisha

Fan vad cool! haha, roligt inlagg syster!
Du...Nathalie sager att manga artister ska designa. Om det kommer nagon artist som du vet att jag gillar, kan du kopa en till mig da? Tack ;)
Alskar dig jattemycket! Saknar dig!! PUSS!

2008-02-03 @ 11:14:26
URL: http://www.tilisha.blogg.se
Postat av: Linda

Tanken som räknas, är det inte så de brukar säga? ;o)

2008-02-03 @ 11:51:02
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0