Dolly =D

Aaaah, visade sig att jag ÄR hemma när Dolly spelar i Malmö den 14e juni!! Tina, Tilisha och jag gav ju mamsen biljetter till hennes spelning i tidig födelsedagspresent (och komiskt nog så fyller hon år just den 14e juni! ;p) Så hon och papsen skall gå och se denna underbara kvinna, och jag har velat gå såå gärna, men har ju inte kunnat köpa biljetter förrns jag visste hur tävlingssäsongen såg ut.. Och inga viktiga tävlingar den helgen, så Dolly, I'll be there! Fast vem ska jag gå med? Hmm.. är ju sittplatser.. Vill ju gärna inte sitta ensam med massa 60-talister.
Skit i det, sånt löser sig alltid, någon vill väl alltid följa med.. Jag menar.. det är ju ändå Dolly Parton vi pratar om. ;)



En grymt cool lady.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0