Dagen alla singlar skyr som pesten?

Ja, imorgon är det då dags för "Alla Hjärtans Dag"... Eftersom jag förra året skrev att jag aldrig spenderat denna dagen med någon kär liten pojkvän, så tror jag ni förstår att jag heller inte gjort det nu. Det är alltid ett himla prat om denna dagen, finns alltid de som barskt ska uttrycka sin åsikt om att det är en värdelös dag eftersom man bör visa kärlek varje dag, och inte bara på en särskild dag, bla bla bla. Nog tror jag att folk visar kärlek varje dag, men det är ändå lite sött på något vis med en speciell liten kärleksdag.

Eftersom jag själv inte har någon kär en och det var längesedan jag träffade Carolin, så ska vi äta middag med hennes föräldrar imorgon. Myyyysigt. Kanske blir lite singeldejt med Cerdic senare på kvällen... Utan bakning denna gång tror jag.. =) Så under kvällen har jag gjort cupcakes (Nej, INTE samma sak som muffins.) som jag ska dekorera imorgon så vi får lite efterätt på maten.

Med rubriken skulle jag bara komma fram till att jag inte alls skyr morgondagen som pesten. fastän jag är "ensam" så att säga. =) . (Det låter ironiskt, det hör jag nu när jag själv läser det. Men det är sant, inte en gnutta ironi... Det lät också ironiskt.. ATTANS!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0