Capsicum på knäna. =/

Aaaaj aaaaaj aaaaaaaaaaaaaaj. Fick massage igår, totalt förstörda ben kändes det som. Eftersom han trodde jag hade lite irritationer i mina muskelfästen vid knäna så smörjde han på en heel del capsicum, jag (fortf. då ovetandes om vad det var han smörjde på) tänkte "Åh, va snällt, en salva"... Tills jag fick syn på burken och ser att det står "Capsicum".  LORD, IT BURNS! Kändes inte mycket den första timmen, sen jäklar tog det hus i helvete. Fick sitta med fläkten riktade mot knäna hela kvällen och till och med sova med den... För ni vet (eller ja, alla kanske inte vet, men jag antar att där finns några cyklister som läser här i alla fall...) det bränns ju aldrig när man cyklar och har tagit på starkt liniment, p.g.a fartvinden. Men så fort du står still så börjar det. =O Så jag fick helt enkelt skapa min egen vind. Men, första gången med capsicum ska väl komma förr eller senare.. 10 ggr värre än tigerbalsam.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett tips, førsøk ALDIG att tvætta bort det med vatten. Fy før i hel****!!! Jag satt med benen ut genom førstret en hel vinternatt. Før du vet ju att det var ju så længe sedan jag cyklade och då hade vi också snø på vintern ;o) Ha en mysig helg!

2008-02-22 @ 09:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0