Förbjuden att baka...

I år så har mamma förbjudit mig att göra några pepparkakshus.. VA!? För att jag ska spara tid och inte bli stressad, och, "du äter ju ändå inte upp huset sen. Det står bara där tills det blir mjukt och faller ihop".. Gjorde ett sjukt satsigt pepparkakshus i 3an på gymnasiet, en fågelholk med små fåglar i och massa granris och låtsassnö runt om, som skulle ställas ut. Tror jag ska göra ett pepparkakshus i år igen, finns så mycket som jag vill baka och pyssla med. Frågan är bara när allt ska göras? Jobbar på vardagarna och på helgen är det så mycket cykel så man knappt orkar ta sig in i duschen efteråt så trött man är.

Nu ska ja sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0