Yesterday was craaazy.

Igår hade vi avskeds-fest för Tina i Köpenhamn tillsammans med BikBok-tjejerna. Skulle va 11 stycken, men tyvärr blev vi bara 7 stycken, men vi hade kul som fasiken ändå. Anna 1, Anna 2, Tilisha, Josse, Tina, Anne-Mette och jag drog iväg från Köbmagergade lite efter 18.00 tror jag...

Kvällen var hel-galen, och trots många små incidenter along the road så slutade den i alla fall precis som vanligt; med en Tilisha som nogrannt studerar asfalten (d.v.s sitter på huk och önskar att hon aldrig hade tagit den sär sista shoten) och två systrar som står bredvid och försöker få nåååågon taxichaufför att ta emot vår lilla syster. (Inte lillasyster, bara lilla... syster). Bland annat så blev vi väl, kan man säga på sätt och vis i alla fall, utslängda från the crappy restaurant som vi åt på, fick usel service och han var så sjukt ohövlig så Tina fick till slut nog och gav honom en rejäl ordläxa.. Hihi... Tilishas hand började brinna lite snabbt sådär - hon hade en utspilld drink över handen då hon skulle ta en påtänd B52:a.. Lågorna gick över till Tilles fingrar. =p Tina lutade sig över bordet och fick se eld i håret, några hårstrån uppbrända - cirka en decimeter upp iaf... och en hel del annat =)

Stod ute i fyra timmar för att få en taxi till Tilisha... Var plötsligt väldigt glad över att jag tagit min stora väska med mig där det rymdes både platta skor och strumpbyxor - de dämpade kylan en liten aning i alla fall. Är nådigt trött nu må jag lova och lite dåligt samvete sköljer över mig då och då över att jag sovit så dåligt inatt. Men vafasen, Tina åker imorgon för att jaga sin livs dröm - I had to be there. =)

Kommentarer
Postat av: Kim..

då åkte hon idag..... :(

åh, synd att du inte hann hälsa henne från mig!!

kommer sakna henne ju..

aja, vi ses väl snart :) hälsa alla! Fick ni vykortet förresten :) ? Puss.

2008-08-11 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0