Världens bästa dag väntar...

... mig idag!!

Hämtade hem Tilisha från Köpenhamn igår, och vi har hela dagen planerad!
Vi ska äta frukost nu, sen drar vi in till Malmö, ska ha Second Hand-dag idag, samt att jag skall försöka stoppa i mig så mycket mat som möjligt då det är sista dagen på Malmö Festivalen idag. Jag kommer rulla ner imorgon, om där är några nerförsbackar i Värnamo. Hem, ut och cykla med Tilisha (ja, ni läser rätt!) sen skall vi laga mat, hyra film, och sen kommer Cerdic kanske hit som jag har tvingat vara med å se Casanova ikväll klockan 21.. Me miss him. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-22 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0