Så dålig på att uppdatera...

Sååå dålig på att uppdatera.

För första gången i mitt liv (förutom när jag praktiserade) så har jag jobbat som en normal människa, d.v.s jobbat varje dag. Sticket 08.30 och hemma 19.00 typ, då har jag inte ätit sen kl 15, så måste man äta innan man gör annat, alltså finns där typ ingen tid för träning och ingen tid för Cerdic. Häromdagen var jag hemma från träningen kl. 21.55!! Det hann typ bli mörkt ute =( Så har fått ta det lugnt ikväll för jag är helt färdig i kroppen då det är så sjukt mycket att göra innan skolstarten hit och skolstarten dit. Pooh. Ska tävla imorgon, vilket jag är sjukt otaggad till, men har betalat startavgitfen på 200 spänn och ska ändå träna så lika bra att köra. Skitsamma hur det går ju, det har varit skitsamma hela säsongen så då kan det nog även vara skitsamma i lilla Sövestad. =)

För övrigt så händer inte så mycket, jobbar hela nästa vecka också så det blir nog inget Burseryd för mig då jag jobbar till 18.15 på fredagen och antar att jag kommer vara rätt trött i benen. Funderar helt seriöst på att köpa såna där tant-rehabiliterings-skor för att avlasta benen lite. Mina ständiga platta ballerina-skor jag går omkring i är inte de allra skonsammaste.. Jag får helt enkelt bara ha alldeles för långa byxor för att dölja dessa hemskt fula skorna på mina fötter isåfall, och hey, det är ju inte särskilt svårt för mig att hitta alldeles för långa byxor i alla fall =)

Vilket himla långt text-inlägg det blev, så blir det när jag inte skriver på länge. =) I helgen blir det mys imorgon med familjen efter tävlingen då både Tilisha och Jonathan är hemma och på söndag blir det bio med Cerdic!! Vi ska se Batman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0