I'm baaack.

Efter sinnessjukt tidiga starter (08.50!!!) och typiska små kringelikrokiga vägar med öppna fält så kom jag hem från Danmark igårkväll. Är nöjd med helgen överlag, och med gårdagens tredjeplats så kunde jag åka hem glad, framför allt för ett väldigt väl genomfört lopp. Så nere i form som jag var i april så skulle jag inte ens ha hängt med de fem första kilometrarna tror jag, men nu satt jag gott och väl med hem och hade till och med några småluckor några gånger. I spurten sen var jag seg i benen och när jag insåg att jag skulle ta tredjeplatsen med god marginal så sade benen ifrån och jag kunde inte riktigt spurta sista metrarna.. Grämer mig lite nu, aldrig ska man vara nöjd va!?! =p

Var på jobb idag och jobbar imorgon och onsdag också.. Heldagar allihop. Har småångest för att jag står i butik nu och inte sitter i skolbänken som jag först planerade. Ett helt år kvar till nästa skolstart...=/ Men sånt är livet.

Tina är i Los Angeles nu och lever livet, verkligen, hon fyller 25 år om 10 minuter - iaf om man räknar Sverige tid, för henne är det fortfarande 9h och 10 min kvar. Grattis lite i förskott. =)

Nu ska jag sova. Jobb imorgon...........   ='(

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

du, de verkar inte som jag kommer kunna köra i värnamo, har fått ont i halsen igen! men ska till doktorn idag så får vi se va dom säger!! Pusspuss<3

2008-08-20 @ 08:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0