Det var det jävligaste...

VET ni hur många myggbett jag har eller!? Hade inte ett enda fram till igår, på hela sommaren, så var vi på 50-årsfest igårkväll och satt ute i sånt där tält. Jag tyckte det kliade på benen, trots att jag hade strumpbyxor, tänkte att jag väl fått 3-4 myggbett, och det kan man ju inte gnälla över och flytta stolen inomhus för?! Så jag satt kvar, gick in i badrummet sen och såg något stort svart och en gigamygga satt på min kind och sög åt sig mitt dyrbara blod. När jag sen vaknade imorse så var mina ben helt svullna och värre är det nu, och ja - jag har varit så nördig så att jag räknat var endaste bett.

FEMTIOFYRA STYCKEN!! Förstår ni? 54!!! Varav 44 st är på benen!! Har köpt sån där lösning me ammoniak som man ska stryka på, och oh lord vad det svider. Så jag hoppas det blir bra väder i helgen, för jag vettitusan hur jag skall kunna ha liniment på mina ben... Förrersten så kommer jag nog med allsäkerhet ha de snyggaste cykelbenen i helgen.. Höhö.. Very funny.

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Min putte då!!! Din stackare :(

I feel for you! Har själv kliat sönder mina ben!!

Love ya!

2008-08-27 @ 21:10:39
URL: http://tilisha.blogg.se/
Postat av: Tina

Du har sakert gjort nagot for att fortjana det.....vilken tid pa dygnet var det...? hihi....



LOVE U MUCHO!

2008-08-29 @ 02:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0