Ytterligare en update!

Hallå hallå.. Har varit seg på att skriva nu på sistone igen.. Aj, aj, aj.

Tävlade i Sövestad i helgen, gick OK, tyvärr inte mer än så. Jag vann visserligen, men kroppen svarade inte på det sättet som jag ville. På söndagen var det en rulltur med Tilisha (!!!), Tina och Pappa som gällde, för senare på dagen åkte Tina och jag in till Danmark för att se avslutningen på Post Danmark Runt tillsammans med Mette. Var riktigt varmt och riktygt mysigt att se det, fina cyklister, fin tävling. =) På kvällen var det dags för bio (full rulle!) tillsammans med Cerdic, Jonathan, Tilisha och Tina. Såg nya Batman-filmen - skitbra!! Ni måste se den, I love it. Och Heath gör jokern så jäkla bra.

Annars har jag jobbat både igår och idag, full rulle inför skolstarten och kroppen är slut, åkte hem ifrån 07.30 imorse och var hemma 20.10, ska upp 06.20 imorrn så blev ingen träning för mig idag.. Det ger lite halvt ångest måste jag säga, men tror tvärtom att jag gör mer skada än nytta genom att träna efter en sån dag och med tre likanada dagar som väntar.

Blir nog inget Burseryd i helgen, vet dock inte än, den 16-17e är det race i Veksö och Nästved, den 23-24e är det Värnamo, den 29-31a är det "hemmatävling" i Svanesund. Sa jag förresten att Madde tog över ledningen i Svenska cupen uppe i Laxå? Riktigt kul och hon gjorde ett sånt grymt tempolopp! Det blir ett hårt och spännande lopp i Värnamo. =) Laget leder också lagtävlingen, så det är kul det också. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0