Världens största bula

Skulle slänga kartongerna i wellpaps-containern igår på jobb. Lyfte upp det gigaaaantiska locket så det lutade mot väggen, sånt där ruskigt stort blått plastlock ni vet..? Men någon stor nöt från grannen bredvid hade inte plattat deras kartonger, så jag drog upp några små äckliga fruktkartonger och började platta... Då hör jag plötsligt en stor duns, och jäklar vad rädd jag blir!? När jag 5 sek senare inser att det är locket som trillat ner rätt på mitt huvud. AAAAJ. Jag trodde först jag fått en hjärnskakning, för strax efteråt mådde jag illa och blev yr. Men ingen fara med mig.. Men ena handen stödjandes locket och andra tafflande försökande att platta kartongerna så fixade jag till slut biffen. Ser ut som om jag har ett mini-huvud klistrat på mitt vanliga huvud, under mitt hår längst fram på hjässan nu.


Kommentarer
Postat av: Tilisha

TILINA DA!!! Hahaha....aj :(
Ring mig snart! Saknar dig som faan!

PUSS PUSS!

2008-04-04 @ 01:17:20
URL: http://www.tilisha.blogg.se
Postat av: Tilisha

TILINA DA!!! Hahaha....aj :(
Ring mig snart! Saknar dig som faan!

PUSS PUSS!

2008-04-04 @ 01:17:57
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0