Sä(so)ngen nästa!

Sådär ja, äntligen färdig med allt. Otroligt vad packning som krävs för endast två dagar. Fast jag måste faktiskt berätta för er alla att jag bara har med mig en liten sån där hårdplast-BikBok-väska ni vet, med vanliga kläder, där ryms även hårtork, schampoo & balsam och två handdukar. Så ha! Jag har varit duktig på att packa. =) Eftersom det är så satans kallt ute så måste man ju packa ner alla möjliga sorters vintercykelkläder. Varma handskar, mellanvarma handskar, vanliga handskar. Varma skoskydd, mellanvarma skoskydd, vanliga tempoöverdrag. Jag kan fortsätta i all evighet, men jag tror ni förstår poängen.

Ska i säng nu, eftersom Samson startar redan 09.34 så måste vi åka härifrån 05.30, jag är med andra ord uppe väldigt alldeles för mycket för sent. Så sov gott allesammans, så hörs vi på söndag. Håll tummarna för mig i helgen. Kan behövas. ;)

Jäkligt fyndig rubrik va!? Jag överraskar mig själv gång på gång.. Jösses. =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Tilina. Jag har mejlat dig på Facebook, läs det gärna så snart du kan ;)

2008-04-12 @ 20:28:35
Postat av: Egoina

nej, kan inte dte.. måste hitta ngn annan :P

2008-04-15 @ 20:43:30
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0