Ny vecka, nya tag.

Helgen som varit har jag lagt långt bak i bakhuvudet. Har bokat tid hos Bonde på Läkarlaget nästa vecka igen för att kolla vad det är som spökar med min mage. Tror själv att jag kan ha utvecklat någon sorts överkänslighet mot laktosprodukter, då jag hållt mig borta från dem i två dagar nu och inte känt av något alls. Så, hädanefter, eller i alla fall tills jag vet vad det beror på, inga laktosprodukter inför kommande tävlingar. =)

Igårkväll möttes Lovestreet-tjejerna upp på Möllan för att äta sushi på.. ja.. Någon sushirestaurang vid Södervärn. Jag blev djupt chockerad då de ringde på förmiddagen och sa "Vi ska äta sushi ikväll!!" Jag sa bestämt nej och var helt emot att ens försöka bli övertalad. Good thing att de även har pasta tänkte jag. Men, hellååå, sushi är ju så mycket mer än bara wasabi, rökt lax, sjögräs och ris!? Varför har ingen berättat det för mig förut!? Vilken smakupplevelse! =D Dit skall jag definitivt igen. Hade en riktigt trevlig kväll med tjejerna, bilder kommer kanske senare..

Annars händer inte så mycket, jobbat idag, jobb imorgon och workshop på torsdag. Jag avstår nog ifrån Östgötaloppet i år, då jag tycker det känns lite för mycket att köra sammanlagt 84 mil i bil för att tävla 52 kilometer. Visst, det är så det är att vara cyklist och bo i Skåne. Men kommande helger ser ut ungefär såhär; Landskrona - Karlstad - Silkeborg, Viborg, Hammel - Götene - Uddevalla - Västerås - Köpenhamn, och sen är där nog en ledig helg innan man ska till Falun och sedan till Tidaholm. Så njaa.. Jag kan avstå.. =)

BY THE WAY!!!!
Har jag berättat att min syster kommer hem om seven (!!!) fricking days!?! Har redan paxat körturen till Svågertorp. Iiih!! =D


Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey fantastiska syster!!
Jag saknar dig sa mycket och du...FAN VA KUL ATT DU ATER SUSHI!!!
Antligen har jag nagon att ata sushi med!! Ska vi ha en sushi-kvall nar jag kommer hem? Fins ett jattemysigt stalle vid mollan i Malmo.

jag Alskar Dig...SA MYCKET!!
Vi ses snart sota!
Puss puss!

2008-04-17 @ 01:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0