Gump-stressig dag.

Iiiiiiih. Det var först när Tina stannade upp och kollade på mig i köket innan idag och yttrade orden "Du kommer att dö i förtid." som jag hajjade hur mycket jag stressat hela veckan. Helt sjukt. Jag skär bröd i typ 180 km/h och äter, dricker och pratar samtidigt för att jag skall hinna, innan jag ska hit, sen dit, sen hit igen, sen dit igen.

Var på P-möte igår, och var inte hemma förrns 22.30, upp 07.30 imorse och träna, sen skulle Gösta knäcka och massera min rygg, sen jobba, sen hem, käka, massage för benen, sen cykla ett pass därifrån. Låter kanske inte sådär jättestressigt, men när du har miljoner tankar i huvudet och lots of things to do så är inte massage särskilt rogivande heller. Speciellt inte Morgans massage. (AJ!) Dessutom så ligger säsongen och lurar runt hörnet (närmare bestämt på lördag) och min tempocykel är fortf. inte klar. Hur kommer det sig att man har haft från den 26e september på sig, men ändå, när det är 2 dagar kvar till säsongen så står man där, med massor kvar att fixa. Vädret lovar dessutom 4grader och regn i helgen. Jooho. Tänk positiva tankar, jag älskar att cykla regn. Jag älskar.. att cykla.. i regn. Jodå. =)

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Haha, mina kostade bara 120!

Kollade efter den igar, men fanns bara m. Den sag jattestor ut, jag har s. Ska kolla i en annan j\jay Jays, men om den bara finns i m, vill du ha den da? De har smurf-tees ocksa...skitsota :) Kan du se pa hemsidan?

Alskar Dig!
Puss puss!

2008-04-11 @ 04:06:39
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0