2 dagar

Så har man något att räkna ner till igen.. Känns härligt, alltid mysigt att gå runt och räkna ned dagarna till något man längtar efter! Förr i tiden så var det konstanta nedräkningar tills jag skulle få träffa V. Två månader, en månad, och sen plötsligt var dagen där som man längtat efter i veckovis! (Nej, vi bodde inte sådär jättenära varandra som ni kanske förstår. Plus att han var ute och for med cykeln hela tiden.) Finns få saker som är härligare än att stå i trappen och vänta, så plötsligt står personen i fråga där nere, mitt framför dig. Nu känns det lite som om jag tappade tråden? Detta blev nästan ett nostalgiskt kärleksinlägg nu känns det som, istället för som det var menat; ett jag-saknar-dig-så-jag-blir-tokig-Tilisha-inlägg.

I alla fall, nu är det 2 dagar kvar tills jag ska få hämta hem min lilla storasyster. Hon må vara min storasyster, men vi alla vet att hon egentligen är min lillasyster. ;) Tokmaja. Sen har vi några dagar tillsammans innan hon ska påbörja sin flytt till Köpenhamn. Visst, bara 45 min härifrån, men ändå, ett helt HAV mellan oss!? Ännu en anledning till att inte tycka om Danmark. (Men ack, vad jag älskar Danmark ändå, på något konstigt vis.)

Nu ska jag bada! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0