Viskleken...

Började få halskänningar i tisdagsmorse, men stack till jobbet som vanligt ändå, och igårmorse var det lite värre... framåt kvällen sen började jag mer mer låta som en gammal tant som röker, och när jag vaknade imorse så var rösten nästan helt borta. Så jag går runt och viskar idag, druckit te me mjölk och tryckt i mig en hel vitlöksklyfta på 1 smörgås typ. Jag luktar riktigt vidrigt nu (= Jag kommer med sjukdomen till Arvika. Snällt av mig!

Nu håller jag på att lära mig hur man spelar poker. Cerdic har aldrig lyckats lära mig (mest för att jag tror att han försöker lura mig) så det blir spännande att se om det går att lära mig den här gången.


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Haha, du är ju inte så jävla lättlärd när det gäller poker precis ;)

2007-09-27 @ 21:17:08
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0