Vila upp mig.

Nu ska jag i säng, ska inte ens sätta klockan, utan bara sova tills jag vaknar.. =) Efter frukosten imorgon (som jag gissar kommer ske under egentlig lunchtid) så blir det minst ett 3h pass.. Missade träningen i torsdag på grund av jobbet.. Och visst, man kan inte ta igen förlorad träning och bla bla bla, men det gör så gott för samvetet att åtminstone FÖRSÖKA ta igen förlorad träning... =)

Känner mig rätt sliten efter veckan, kroppen får som sagt en smärre chock med både träning, körning, teori och jobb som snurrar i huvudet och jag är i princip på benen 12h i sträck.... Tar ett tag tills man vänjer sig.. =/

Så denna helgen är bara till att vila... Så alltså inte någon större skillnad gentemot resten av helgerna. ;p

(Psst... har förresten hört rykten om att Flisan kommer hem på söndag.... ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0