Snart aktiv vila.

... Vilket konstigt uttryck egentligen.. "Aktiv vila"... Det spelar emot sig själv litegrann... Tycker ni inte?
Men, säsongen är totalt slut efter helgen som kommer, och då infinner sig, den alltid så efterlängtade, aktiva vilan.

I alla fall, jag har gått och införskaffat mig ett par rollerblades. (Haha, jag vet att alla i LP3 skrattar när ni läser det. Jag vet, jag är dålig.) Men, jag har tänkt att skaffa mig lite balans nu, under den aktiva vilan, och därför ska jag ta dessa i en väska och bege mig långt ut på vischan och finna en cykelstig som jag kan köra fram å tillbaka på.. Jag vågar nämligen mig inte på att använda dessa i civiliserade områden. Så det är vad jag ska ägna mig åt efter nästa helg, och de dagar som vädret tillåter såklart.. Gymmet blir något jag ska försöka besöka väldigt flitigt... kanske även simhallen? När man tänker tillbaka på tiden då man simmade klockan 06.30 på morgonen, stack till skolan och sen cyklade på kvällen, så känner man sig oerhört lat nu, trots träning varje dag. Konstigt.

Nej, NU ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0