Mardrömmar och körlektion

Det är vad som har skett i mitt liv under de senaste 12 timmarna.

Drömde en äcklig dröm inatt, som kändes jätteverklig! Handlade om att min förra pojkvän var otrogen. ("Förra pojkvän"... det låter precis som om man har en ny nu ju. Men det har jag inte, så vad säger man då? Fast... äh, get to the point nu.) Men det var inte det värsta, det värsta var att han planerat det hela. Försökt schasa mig hemifrån till att köra ett race för att han skulel kunna utföra sin lilla plan. Haha... sjukt vad hjärnan kan sätta ihop olika scenarier under tiden som man sover. Drömma om människor som man bara sett på bild EN gång förut. Helt galet.
En gång drömde jag till exempel att jag blev våldtagen av en dvärg i ett gult litet hus i Alice Underland.

... Den sistnämnda drömmen skrämde mig verkligen...

Sen vaknade jag och gick på en dubbel-körlektion. =)

Kommentarer
Postat av: Kim

hahahahaha !! jaa, jag kommer ihåg den dvärg drömmen. du och jag låg ju och pratade om den en dag när vi skulle sova (: & jag blev våldtagen av en gubbe i en buske på vintern i min dröm :/ uuuusch, hemskt. men men, sees (: puss<3

2007-09-22 @ 14:51:21
URL: http://thousanddollars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0