Kärt besök!

Ikväll har min bror varit här och hälsat på! Ronny, som jobbar inom luftvapnet och bor i Luleå.. Inte var dag man ser honom. =) Jane - hans fru, och han väntar en liten i december, så kul!! Pappa och mamma pratar om att åka upp och hälsa på snart, skulle varit superkul. Men frågan är om man ska åka på vintern och uppleva all snö o.s.v eller på sommarn då det är ljust dygnet runt, skärgårdar och kajak.. Hmm. Jag tror jag vill det sistnämnda. =)

Blev mysig middag runt bordet och mycket snack om luftvapnet.. Så spännande att lyssna på allt.. Visst, jag förstår bara hälften av alla komplicerade ord, men är superfascinerad av honom. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0