Jobbsökande

Sökt tre nya jobb nu idag... Vill så gärna ha ett i Sverige, och det bums! Tar så lång tid att ta sig till Köpenhamn varje dag, och jag hinner inte med att plugga teori eller köra. =/

Ska jobba 12 - ? imorgon... frågetecknet finns där på grund av att vi har en hel del kvar att inventera, så ska göra färdigt det först, sen ska vi ha personalmöte på kvällen. Eftersom det nog blir sent så stannar jag hos Tina i Malmö över natten, ska nämligen jobba 11- 19 på fredag också.

Tilisha och Jonathan ska till Ullared på lördag, tänkte först följa med. Men tänkte sen ta heeeela helgen till att bara träna, plugga teori och mysa.. samt sova, sova, soooova.

Nu måste jag i säng... ska ut på ett snabbt cykelpass innan jag drar till Köpenhamn imorgnförmiddag...

Stressigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0