HELG!

Iiih, så skönt med helg. Har inte känt sån här längtan för en helg sedan jag gick i skolan. Haha, jösses vad gammal jag lät där... =) Är ju i princip helg varje dag när man bara går hemma och tränar och vilar annars... Men nu har jobbet satt igång igen, och jag måste erkänna att det tog emot lite i början... Mest för att det var så länge sedan sist och alla rutiner och kassavanor försvunnit ur minnet, men det snappades snabbt upp igen och nu är jag rätt så bra inne i det hela. Hade personalmöte igår och var inte hemma förrän 23.30, men det gör inget, för vi hade det så mysigt på mötet så. Köpte in bullar och pålägg, gott att dricka och lite snacks till det.

Sov som sagt hos Tina, men hon stack hemifrån 2h innan mig imorse, lagom för att väcka mig! Så Kris och Tina fixade det sista på lagret med inventeringen och jag stod i princip ensam i butiken hela dagen med en del att göra utöver kundservice. Gick superbra och sen gick Kris igenom stängningsrutinerna med mig på kvällen, så var inte hemma förrän 22.30 idag.. Sent, sent. Men idag fick jag tillbaka den gamla "BikBok"-känslan och har stortrivts på jobbet idag! Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0