Felicia-kväll!

Blev Jocke, Niclas, Cerdic, Niklas, Carolin, Flisan och jaaag... Lund var ett väldigt dumt ställe att dra till, med tanke på att allt är stäng.. nästan. Blev att vi satte oss på John Bull, och det var mycket trevligt. Saknat henne!
Stack hem lite lite tidigare med Cerdic, för jag skulle ha en falafel, men de hade stängt. =( Tilisha och Jonathan kom och hämtade upp oss två vid lite över 23. Slog egentligen två flugor i en smäll, har nämligen inte träffat Cerdic sedan kvällen då vi såg Tegan and Sara (22a aug närmare bestämt) och Flisan har jag inte träffat på 8 veckor.

Nu ska jag i säng, ska jobba imorgon!


Flisan, Carolin och jag.
image240
Vi 3 återigen.
image241
Jag och Min Cerdic
image242
Carolin försöker göra en skolfoto-pose på mig och Cerdic...tja... vad säger man. =)

Kommentarer
Postat av: flis

kan jag låna dina foton ?

2007-09-20 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0