Today..sucks.

Jo, det gör faktiskt det. Morgonen var fin, sen har regnet öst ner hela dagen, och så känner jag mig hängig.. Men det är OK, man får faktiskt ha sådana här dagar. Tur att de inte existerar allt för ofta i alla fall. Hoppas på bättre väder imorgon och roliga saker att göra. Har ju hört rykten om att Rikard ska florera runt i Malmö... Behöver inte säga mer om det, mer än att Tias och jag just därför funderar på att dra dit bara för att... Hihi. =)

För övrigt så råkade jag trampa på mina iPod-lurar i lördags med mina stövlar. Så de är sönder. Önskar mig nu nya sådana. Funderar annars på att köra in till Media Markt någon dag och kika runt. Ruskigt bra butik!

Utgång på lördag, Emilia Nilsson fyller år så. Nästa lördag är det partaj hos Kris i Köpenhamn. Tror jag skall närvara där i alla fall. Får se hur formen är. Och nästa torsdag spelar Factory 45 på Studenterhuset, så kanske drar dit då också... Men just idag känns det som att jag inte orkar något utav det. Tur att det bara är tillfälligt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0