Silverbröllop och 23-årsdag

Idag har vår Mor & Far haft Silverbröllop och Tilisha har fyllt 23 år. Dagen börjades med en traditionell tårt-frukost. (Väldigt bra träningsmat ;p) med familjen samt Jonathan och Viktor.
Vid 12-tiden var det dags för Viktor att packa väskan och åka hem till de Värmländska skogarna för att påbörja sitt nya jobb imorgon klockan 09.30. Tina, pappa och jag begav oss däremot ut på ett träningspass. Första cykelpasset på 1 månad. Det kändes, må jag säga.

Väl hemma så blev det duschen och att göra sig iordning för middagen med familjen och Jonathan ute på Mullbacks Café & Restaurang ute i Lyngby. Verkligen en pärla!! Helt underbar mat och miljö. Dit ska vi igen. Så ni vet, ligger mellan Esarp och Genarp, ute på landet.  Nu ikväll har vi bara njutit framför TV.n och två helt värdelösa filmer faktiskt. Men det har varit skönt att ha fått smälta maten.

Imorgon gör jag för övrigt min antagligen sista dag på BikBok i Köpenhamn, tråkigt med nödvändigt beslut. Det tar för mycket tid med pendlingen för min del. Ska pressa in träning och övningskörning under dagen också.

image261
... Bara för att bevisa hur gott det var. Uh, vad mätt jag blev...

image262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0