Älskar listor.. varför?

Det vet jag inte... kanske för att det är ett så lätt och kul sätt att få reda på små detaljer om någon på det sättet... Och ifall ni inte vill veta det om mig så får ni helt enkelt låta bli att läsa. (=
(Plus att det är ett jäkligt bra tidsfördriv när man inte har något att göra. Viktor är på jobbet för tillfället så.)

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Hej, det är Tilina"
Hur svarar du i mobiltelefonen?
"hej"... antar att de som ringer till min mobil känner mig och inte behöver någon närmare presentation om vem det är de ringt till. =)
Ringer det mycket till dig?
Nje.. mest Tilisha när hon är uttråkad på jobbet.
Ringer du mycket?
Nej, bara till Tilisha när jag är uttråkad.
Vem ringde du senast?
Det var längesedan jag ringde... Tilisha kanske?

Hur mycket pengar har du?
Så jag klarar mig ett tag =)
Senast kramat och när?
Min kära mor, imorse.
Antal timmar sömn inatt?
7h tror jag. Mycket trött =(
Vem vet mest om dig?
Tilisha
Vem vet du mest om?
Tilisha
Vad ser du fram emot?
Sri Lanka-resan i januari (=
Vad vill du ha just nu?
En varm säng och ytterligare 3h sömn.
Vilken buss åker du oftast? 
Åker nästan aldrig, men om jag ska så är det 166an som tar mig mot Lund.
Vilken årstid är det nu?
Den lite deprimerande hösten.
Har du varit kär?
Jodå.
Är du en bra partner?
Nja... Jag försöker i alla fall.. Oftast går det helt fel. Men det är tanken som räknas... (?)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Absolut !
Vad åt du senast?
Fullkornsbröd med skinka
Är du polare med grannarna?
Nej... typiskt nog blev jag vän med Bella i våras, som bott framför mig i 14 år, och hon flyttade till stan i juni. =(
Har du varit utomlands?
Ja, men var ett tag sedan. Gran Canaria 2005 tror jag var senaste.
Var är dina syskon just nu?
Ena är i köket och den andra är på jobbet i Köpenhamn.
Vilken tid gick du upp imorse?
08.40.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Pratade
Vad är det första du gör på morgonen?
Besöker toaletten och ger ansiktet en kalldusch.
Vad ska du göra efter det här?
Träna

Kul. Detta fick mig att inse att kanske, bara kanske, bör både jag och Tilisha skaffa ett större nätverk med vänner. Andra att tråka ut än bara varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0