Alltid kul med presenter... =)

Tina kom hem med en överraskning idag efter jobbet, en present, till miiiig. För att jag fixat teorin. En söt liten grej som vi tre systrar har här hemma, att ge varandra en liten sak då och då, ibland utan anledning, bara för att liksom, sånt värmer faktiskt. =)
Förra veckan kom Tilisha hem med en stor Elvis-box till mig, hon hade sett den på Fields och tänkt på mig, och när jag kom hem ifrån Arvika i tisdags så låg där en dvd till mig, nämligen filmen "Sista natten med gänget" som jag velat ha länge, länge.

image255
Men idag fick jag de här två söta topparna ifrån Tina. Självklart ifrån BikBok ;)
Måste dock tillägga att topparna tyvärr inte gör sig rättvisa på bilden.

Kommentarer
Postat av: Melker

Fula (=

2007-10-05 @ 14:21:06
URL: http://melker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0