Sängdags!

Dagen har inte innehållit så mycket, mest meingslösa ting för att fördriva tiden. Målade som sagt 4 dörrlister här hemma, först fick ja måla om de 2 ggr för att mamma råkade gå på dem, så skulle hon säga till de andra när de kom hem. Men det glömde hon såklart, så nu ska jag måla om allihop igen.
Var även hos Emilia en stund, där stod två koppar te och kaka redo när jag kom fram! (Hon känner mig så väl!) och sen var Tilisha och jag en sväng på Nova... Fann mig en kappa på rea. 298 kronor, 699 förut. Vilket kap! Underbart grön, A-formad kappa!

Sedan så bakade jag Glädjemuffins. (Cerdic tvingade mig att döpa dem till det.) Och hela min terapeutiska dag har hjälpt lite grann faktiskt.

Nu skall jag i säng i alla fall, skall träna imorgon bitti, sen skall hela familjen iväg på begravning... Kommer bli fruktansvärt tungt och ledsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0