Liten uppdatering?

Veckorna går alldeles för snabbt! Snart jul, snart nyår, snart börjar säsongen igen! (Okej, det sista var kanske till att ta i lite.. Men tiden går alltså väldigt fort.)

För övrigt så sker det inte så mycket.. Skall till Sparta imorgon och hälsa på Polly och 3.orna! (Min gymnasielärare) Det vill säga, om jag hittar dit. Eniro är helt värdelöst om man ska söka på Olympen-Sparta.. Någon som vet hur jag kommer dit?!

Imorgon blir det även utgång i Köpenhamn tillsammans med Nathalie, Tilisha, Tina & BikBok-tjejerna, samt Factory 45 (som för övrigt skall spela på stället också.. Alltså, Tilishas pojkväns band.) 
Sedan drar jag upp till Värmland någon dag (osäkert vilken ännu) för att därifrån åka med Viktor ned till Jönköping och Cykelgalan.. Vilket innebär att jag måste hitta en outfit innan jag åker till Värmland, vilket bara är om några dagar. (Dagens i-landsproblem.. Jag säger ju det (!) - mitt liv är fyllt av svåra beslut! ;p) Sedan blir det hemfärd.

Så det händer och sker inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0