Fredag, helg, joohoo.

Så var det fredag igen! =)

Skulle egentligen ha vilat idag, men eftersom jag skall upp till Värmland på måndag så har jag fått pussla om i träninsgprogrammet, så det blir träning idag och vila på tisdag istället! Efter träningen blir det duschen och lite mat, för att sedan hämta upp Tias och sticka till Sparta, Lund... Han skall tydligen dit och hälsa på Markus så han snyltar skjuts av mig eftersom jag ska till samma ställe! =)

Seeedan blir det tåget till Köpenhamn någon gång senare ikväll, så får vi se om vi sover hos Jonathan eller om jag och Tina tar tåget hem... fast det blir ju lite elakt mot pappa isåfall med tanke på att vi måste ha någon som hämtar oss på Svågertorp.. Så frågan är om vi inte sover där ändå.

Nu måste jag skynda mig!

image268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0