Cykelgalan 2007

I helgen var det som sagt dags för cykelgalan! Viktor och jag åkte ifrån Arvika klockan 07.00 i lördagsmorse.. Han hade ett landslagsmöte att vara på 11.30, och Tina var redan framme i Jönköping och väntade på oss! Blev till att kolla runt på mässan, träffade alla möjliga som man inte sett på år och dar.. En tur till A6-center för att köpa ett par strumpbyxor och Tina skulle köpa 1 väska men kom hem med 2 klänningar istället.. (Surprise? Neej.. =))

När vi hade duschat sen och skulle göra oss iordning så gick min klänning sönder 45 minuter innan vi ska gå.. =/ Oh-oh! Tur att Tina hade sådär 10 stycken med sig "fall i fall".. Så fick låna en av henne istället.. Middag tillsammans med Merida-gänget, kul kul!

Efteråt blev det utgång på Centrum Bar med praktiskt taget allihop.. Alla hamnade på samma ställe. Supertrevlig kväll, som spenderades mest med Ella faktiskt! Inte varje dag man ser cyklister uppkläda ifrån topp till tå, så det var kul! Vid klockan halv 4 var man hemma efter en promenad!

By the way, jag träffade Lollo Almkvist på Centrum! Så galet, inte setts på 5 år, så plötsligt står hon bara där! =)

 
Carro, Tina och Erika! =)                                   Ella, Christian och Karro

 
Lollo och Jag                                                              Erika och Jag

 
Carro och Jag                                                         Monica, Tina & Carro

 
Jag & Tina                                                              Viktor & Tina

Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter som om ni hade skoj, Hände några intriger? =)

2007-11-19 @ 14:52:51
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0