Blandad helg!

I lördags fyllde som sagt pappa år, och Martina med, så på kvällen var Pappa, Mamma och Jag i Vismarlöv (Tina &  Tilisha kände sig hängiga och krassliga så de stannade hemma....) Var i alla fall supermysigt, med en hel del av  släkten på plats.

Igår regnade det konstant hela dagen... Så fick bli några timmar på TC.n! Segt, segt, segt, men förhoppningsvis bra! Cerdic kom hit på kvällen och vi kollade på "Perfect Stranger" med Tilisha... Grym film faktiskt, inte alls så förutsägbar som jag trodde. 

Massa har hänt för övrigt, men inget jag tänker skriva här om.. Bara att det är tungt! 
Ska julpynta idag.. Tidigt, jag vet. Men jag älskar julen har jag kommit på. 

image281





















På väg till Obs! för lite inhandlande i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0