Traditionella Lomma-dagen.

I sann Vipan-anda averkades den traditionella friluftsdagen i Lomma.
.... Denna dagen innebär för oss; gör absolut inget mer än nödvändigt, tänd grillen och mys.
Var riktigt ruggigt väder när vi kom dit imorse, men LP2 och LP3 kurade ihop sig i en liten hörna och grillade ändå.
Som vanlig började det bli riktigt segt vid 12.30, så Carolin, Flisan och Jag drog in till Lund och Make Up Store för att inhandla lite lösogonfransar till balen.
När vi kom hem åkte Carolin och Jag till sömmerskan och hämtade upp våra balklänningar. Jag gjorde även sista prövningen av studentklänningen! Den sitter som ett smäck! Inte varje dag man syr upp en klänning ifrån scratch.. =)
Känns lite sådär lagom lyxigt! (Självklart beroende på vart ens lyx-gräns går... Men min gräns går redan vid 1timmes bubbelbadande.. det är lyxigt... så även det här. =))


Självklart har min USB-sladd till kameran försvunnit p å villovägar, så Lomma-bilder, hold on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0