Svamp

... Don't worry, jag har inte drabbats av någon sorts svampinfektion. Tänkte bara underrätta er alla om detta stora fenomen som hänt ikväll; Jag har... hör och häpna... helt frivilligt käkat tusentals (inte tusentals, kanske 5, men det kändes som tusentals) svampar ikväll! ... Det värsta var att det faktiskt var gott! Inte alls så äckligt som jag kom ihåg att det var.

Såklart gjorde jag misstaget att ge ifrån mig ett glädjetjut över detta, som i sin tur gjorde att mamma fick nys på vad som nyss hänt, så nu kommer jag väl bli itvingad svamp resten av året. Samma visa förra året då jag under flygresan ner till Gran Canaria med Viktor lärde mig att äta broccoli. Detta fick mamma också nys om och jag fick minsann äta upp att jag sa det till henne. uh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0