Så var man hemma!

Lördag - Söndag var jag som sagt i Västerås för att köra Tjejtrampet (cup för damerna...) En jäkligt platt bana, högsta punkten på banan var 19 höjdmeter.. Haha, det är inte mycket att hänga i granen ;) Med tanke på hur säsongen har varit hittills, på gränsen till övertränad och allt det där, så är jag mycket nöjd med helgen. Satt lite för långt bak när vi svängde in på cykelstigen bara, så rullade in i mål i mitten av klungan. Som vanligt massa klydd med Tjejtrampets resultatlistor, verkar finnas sådär 5 olika. Men jag litar på Serras lista =)

Kom hem ruskigt sent igårkväll och har ett hårt träningspass som väntar mig ikväll så kände bara att jag var tvungen att sova ut ordentligt, så blev ingen skola för mig idag. Känns lite dumt med tanke på att det är näst-sista skoldagen, men samtidigt, pallra sig upp på morgonen med alldeles för lite sömn i kroppen för att dansa 1½ h baldans, eller sova ut ordentligt och vara back on track? .. Hmm.. inte så svårt val ändå =)

På onsdag är alltså sista skoldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0