Bonnamarknad. Haha.

Ja, visst har det varit Bonnamarknad i Staffanstorp under helgen. Höjdpunkten på året då man var liten, man satt och räknade ner veckor och dagar. När fredagen äntligen var kommen var man helt uppspelt och tyckte att världen var underbar. Allt sockervadd man fick i sig lugnade ju heller inte ner en precis.
Men... Jag måste säga, bonnamarknaden är alltså inte lika rolig längre. ;) Haha. Märks att man inte är lika liten längre, men sockervadd, det äter jag fortfarande. =)

Om man bortser ifrån det tråkiga faktum att jag inte kunde åka in till Danmark och tävla i helgen, så har det varit en väldigt bra och mysig helg.
Tilisha åkte in till Danmark igår och är på väg hem just nu, men jag ska åka till skolan om 10 minuter för att ha 2h idrott.. Sen är det bussen hem och ikväll är det allians ute i Stenestad, uppför Söderåsen som gäller.

Nu har jag ätit upp min skål med "Chocolate Wheats" och det börjar bli dags att ge sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0