Avresa Igen!

Som vanligt när det vankas helg så innebär detta; bilresor..
Om 45 minuter åker Tina, papsen och jag iväg till Västerås för att köra Tjejtrampet, som är Sverige Cup för oss damer. Detta är Tjejtrampet-premiär för mig, och för Tina på sätt och vis också, sist hon körde det så gick det ju i Stockholm. Lång bilresa för att endast köra 5,5 mil imorgon, men, vad gör man inte!

Nästa vecka blir relativt lugn i alla fall. Utgång på torsdag i Köpenhamn, fira 18årsdag med Niclas som fyller 25 samma dag i Västra Hamnen på fredag. På lördag blir det en tur över sundet med cykeln i bagageluckan. Och på måndag är det bal-dags! .. Visstja, det påminner mig om att Cerdic och jag måste ut och köpa slips i veckan..
Sedan är det bara 7 dagar kvar på Vipeholmsskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0