4 skoldagar kvar.

Panik... Panik... ja, verkligen. Det känns som.. som att, efter den 11/6, vad händer med mitt liv då? Eller, nej, den 12/6 måste jag städa Folkets Hus, så vad händer den 13.e?! =)
Planer börjar smidas om att jag ska följa med Tina när hon sticker iväg till USA i september 2008. Men det är ju ett tag till dess. Jag får väl helt enkelt cykla och jobba på BikBok tills dess. Precis som nu.
Äh.. panik, varför oroa sig för morgondagen?

Har i alla fall endast 4 skoldagar kvar nu. Prov i samhällsekonomi imorgon samt inlämning av arbetsfrågor inom projekt och företagande.
På måndag skall Projektarbetet lämnas in och på onsdagen skall Projekt och företagande lämnas in.
Sen måndagen efter är den 1h bal-dans på schemat. Efter det är det finito.

Så läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0