Skälderviken - once more.

I fredags lämnade pappa av mig i Skälderviken, var ett litet mysigt gäng där och mycket trevligt. Dock var min hälsa inte den bästa, och med en puls på 140 igår - när jag var stillastående - så insåg jag att det var dags att kasta in handduken för helgen. Så igår låg jag mest på rummet med, vad som kändes, världens hemskaste huvudvärk och minsta rörelse gjorde att det kändes som om huvudet skulle explodera. Skulle ändå bara rulla en timme idag för att hålla igång benen, och det kunde jag lika bra göra hemma som där, så papsen hämtade mig igårkväll och jag fick sova i min egen säng!
Lingvallens sängar är icke bra!

Varit en lugn hemma-dag idag och hälsan skall snart vara återställd! =) Mallorca väntar om 7 dagar, och det vill jag ju inte missa! Så nu är det sömn, C-vitamin och vatten i massor som gäller!

Nu skall jag försöka få ner lite mat, har varit segt med den biten det senaste dygnet.. Ni vet hur det är när man mår dåligt, mat gör en bara illamående. =/ Men, utan mat blir man inte frisk, så det är bara att försöka tugga och vara glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0