I've got my health back!

Ojoj, nu är det fart på mig igen! ;) Äntligen är jag helt OK, och redo att inta Mallis om 4 dagar! 
Packade in cykeln i bubbelplast och lite annat igårkväll och imorse skickades de iväg till Köpenhamn för att åka buss ner.
Då jag skulle ut och träna idag, så fick jag ta cykeln ifrån 2002... Då var jag ännu mindre, och jösses vad fel jag satt. Har grymt ont i ryggen nu - styret sitter cirka 7 centimeter för långt fram. (Hur jag kunde tävla så i 2 år kommer alltid att förbli ett mysterie för mig.) Det skall ändras!

Annars har Tilisha och jag hunnit med en tur till Jägersro och fixat med mina nya linser. Blev så glad då jag fick reda på att det ingick endagars i stipendiet, så jag kan fortsätta att vara bekväm av mig. Bara att använda och slänga i tunnan då dagen är slut... Perfekt. =) (Månadslinser och jag? Big no-no. Jag petar för mycket i ögonen.)
Fick även snäppet starkare gällande styrka, så jag ser fram emot att hämta upp dem veckan efter hemkomsten.

Kvällen har annars bara bjudit på Grey's och nu är det dags för mig att få lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Cerdic

Var är du Tilina?!

2007-03-29 @ 17:24:27
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0