Dagen har bjudit på...

Stack till skolan imorse för att ha veckans enda lektion; 2h idrott -grymt rolig lektion. Sedan, för att få det överstökat, stack Nina och Jag till A-huset och betalde till balen. Kommer bli riktigt kuuul, speciellt eftersom jag har världens bästa dejt. =)
Efter det så begav jag mig ner mot bussen, eftersom jag missade den med cirka 15 sekunder, så bestämde jag mig för att gå in till stan istället för att vänta på bussen. Sagt och gjort, en väldigt mysig promenad för mig själv i det fina vårvädret. Jag bestämde mig för att vara världens bästa syster för en dag, och köpte hem varsin stor mumsig falafel till Tilisha och mig, som vi gottade i oss till lunch när jag kom hem! (Ni läste rätt, det krävs inte mycket mer än så för att vara världens bästa syster här hemma). Jag begav mig sedan ut på ett pass på cykeln. Så varmt så jag fick ta av mig mina handskar.

Nu på kvällskvisten har jag lagat till en mumsmiddag med kycklingfilé... Yummi!
Nu skall jag gå och öva på mina superhjälte-moves.

Tina är förresten hemma nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0