You just gotta love Tree Hill.

Eftersom min lapp med alla körtider har försvunnit ifrån kylskåpet på något mystiskt vis så hade jag alltså ingen aning om när jag skulle ha min lektion idag.
Så jag fick helt enkelt gå upp kl 08 imorse för att gå till körskolan och kolla. Har lektion 13.40... Så hade ju kunnat sova några timmar till. Men istället för att grina över det så köpte jag lite mumsig frukost på ICA och satte mig på vinden med OTH säsong 3 i DVD-spelaren.

Sett 5 avsnitt på raken nu, det går bara inte att sluta titta när man väl börjat... Säsong 1 har dock spelats 3 ggr här hemma så den börjar ju bli lite uttjatad nu... Lucky me som fick både säsong 2 och 3 av Flis, Carro å Tilisha =)

Ups, nu får jag nog cykla iväg, ska ju boka en massa annat innan lektionen sätter igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0