Så var balen var över.

Igår var en underbar dag. Starten var dock inte lika härlig; med ett samtal ifrån min frisör i söndagskväll som löd "Jag kan tyvärr inte fixa ditt hår imorgon" så jag vaknade 08.30 och ringde runt till säkert 20 salonger innan jag till slut fick tag på en tid på Salong Stråk i Lund. Men, det blev i alla fall bra till slut ju. Träffades hos Flisan innan vi skulle ge oss av i våra limousiner för att åka till AF-borgen. Ruskigt mycket folk som var där och tittade!
Middagen var god och punschen hoppade vi över. =)

Med två grymt värkande fötter och en lakritsshot spilld på min klänning stack Emilia, Cerdic och Jag hem redan vid 02-tiden.
Det blir roligare nästa vecka då vi inte behöver dansa runt i våra extremt stora balklänningar.

Cerdic var den perfekta dejten som till och med gav mig en handledsblomma (!) och bar mig ifrån AF till Åhlens då jag knappt kunde gå. Haha, du är bäst.

         

(Klänningen är faktiskt ljusljusrosa.. inte vit. =) )

Kommentarer
Postat av: Emilia

Herre gud vad vackra du och caroline var!!!! Underbara princessor, ni såg så vuxna ut! ;) på måndag gäller det hehe. Skönt att det löste sig med håret!

2007-06-05 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0