Gårdagen var galen! =)

Så, då var man fri! Härligt, men läskigt! =)

Kom hem sent i söndagskväll så försov mig en smula på morgonen då jag var ordentligt trött! Men kom i alla fall i någorlunda tid till Kävlinge för att träffa LP3 en sista gång! Dagen bjöd på champagnefrukost hos Sara, tåget till Lund för att träffa Patrik och äta lunch och vi klämde in ett besök på Stortorget för att döda lite tid innan det var dags att inta skolan!

Med tanke på SM som inte är allt för långt bort i planeringen så tog jag det lilla lugna igår med endast lite champagne och cider. (Tråkigt enligt vissa, förnuftigt enligt mig). Men när vi skulle sparkas ut på scenen sen så kände man att; Fasen, det skulle nog inte varit fel att vara lite på lurven nu. Tror nog pulsen på oss alla var rätt hög. Haha, med endast 10 personer i vår klass så blev det ett kleeeent utsparkstjoande!

Allt var sjukt kul, Thomas Nilsson tog sig tid i sitt hektiska schema för att se utsparken! Även vår kära Ulla var där för att uppvakta gamla 9B flickorna!

Efter en tur på lastbilsflaket och en runda i cabben för att släppa av Flisan och Carro så var det dags för mig att befinna mig på Folkets Hus. Grymt mycket folk, jättekul att se alla! Tror jag höll rätt bra liv i lådan och de flesta trodde jag var ruskigt berusad... Men jag var bara upprymd! Det är sanningen. =)

Kvällen var underbar och den avslutades på Tegnérs 03.00 inatt.


(Förresten... någon lyckades bränna hål på min klänning med en cigarette igår. Hur lyckas jag? Börjar nästan tro att det är meningen att jag ska partaja naken, så ingenting kan förstöra min outfit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0