Trasig mobil och annat.

Idag var ett sånt cykelpass som ville mig allt annat än väl. Min mobil hoppade ut ur bakfickan under en spurt och alla delar flög åt alla håll. Små bitar har till och med trillat av ifrån den. När ja dessutom stannar för att plocka upp bitarna, så ser jag en bil. Nooo tänkte jag, men mina kära telefondelar klarade sig precis undan ifrån att bli överkörda. Sen började det spöregna. Så stora regndroppar så det gjorde ont när de träffade mina bara armar. (Nej, det var inte hagel.) Jag cyklade ändå.

Nu ligger jag i min stora säng och ska sova. Regnet smattrar på hustaket nedanför mitt fönster. Mysigt.
Hoppas det gått över till imorrnbitti iaf då ja ska ut på ett långpass. Om inte så finns ju som tur är den "kära" testcykeln i källaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0