Sunny day

Solen sken som bara den imorse, till min stora glädje. Förväntade mig att vakna upp till massvis med regn med tanke på det fula vädret som besökte och väckte mig inatt.

Har idag bara hunnit med att träna, var ett fint pass, men det var med nöd och näppe som jag stod ut alla timmar, med tanke på en ohyggligt ond mensvärk som spökat hela dagen... Plus blåsten som nästan varit outhärdlig idag.

Annars så har Tilisha, Jonathan och jag kollat på "Kalle & Chokladfabriken" (och återigen blir ja påmind om hur grymt bra skådis Johnny Depp är. Helt otroligt!) Imorgon blir det träning, gym, körskola samt Staffanstorps GP. De har beväpnat mig med en visselpipa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0