Snabb Uppdatering??

Så är jag hemma efter 1 vecka i Uppsala. (En stad jag för övrigt inte är särskilt förtjust i... Detta beror på alla jäkla rödljus. Irriterande som cyklist.) Får dra en längre historia om den resan sen, tänkte bara meddela alla som saknat mig (haha, jag antar att det bara är Cerdic som tar åt sig här.) att jag nu är hemma i 5 dagar innan jag beger mig mot Tidaholm och 6-dagars.

Tilisha drog för övrigt till Roskilde igår eftermiddag,då vi andra fortfarande var vid Linköping typ, och nu har tösabiten gått och skaffat sig ett jobb så hennes tur till Tidaholm blev inställd. Detta innebär att vi inte ses förrns den 14e juli. (Alltså 3 veckor sedan sist!)

Eftersom vi inte komm hem förrän vid 01 inatt så har jag sovit ända till kl 11. Lite ångest faktiskt, men det är viktigt med sömn.. =) Ska ut på ett pass nu, men det blåser orkan ute. Usch och fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0