Packa! Snart åker vi.

Är i full gång med att packa det sista, känns hela tiden som om jag glömt något, men så länge cykelskor, hjälm och cykelkläder är med så klarar man sig faktiskt.. Det är ju de som är de viktigaste sakerna att ha med sig.
Idag är jag grymt trött och längtar verkligen tills ja sätter mig i bilen och bara kan sooova.. (Det har sina fördelar med att inte ha körkort ibland.)

Ute i Dagtorp kommer jag verkligen inte hitta något trådlöst nät så ni får klara er utan mig i en vecka nu!

Tidaholm och U6 nästa...


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Ska jag klara mig utan dig en vecka till?!
Du far bannemgi se till att hitta nagon dator illa kvickt ;D

2007-07-10 @ 17:24:10
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0