Ny dag, nya saker att göra.

Blev sent i säng igår, så det innebär att det blev en sen morgon idag... De där 8 timmarna är väldigt viktiga! =)
Hade ett långt samtal med en vän som nog faktiskt mer eller mindre var ett måste, som höll mig uppe igår.

Men nu är det en ny dag och planerna är att sticka till körskolan för lite körning och teori om en halvtimmes tid. Sen ska jag följa med Carolin in till stan för att reklamera ett par byxor. Ikväll blir det mest cykel och kanske en film om det inte blir för sent. Hade tänkt lägga mig tidigt, precis som alla andra kvällar denna veckan... =p

Cerdic kommer för övrigt hem idag, och eftersom det är min hemmahelg till helgen så räknar jag med ordentlig Qualitytime med gossen!


Mina två favoriter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0